27 april 2011

Prisresan går vidare

PRISTAGAREN Det här är min Agnes. Det var hon som var pristagare nummer 10.000 och vann det fina priset.

Som ni vet (kanske), utlyste jag en tävling med ett fin pris till besökare nummer 10.000 på min blogg. Helt utan fusk vann min lillmatte Agnes. Husse åkte iväg i tisdags för att överlämna priset till henne i Toulouse. Nyss fick jag ett mail från husse.

Hej Sverker

Hoppas du mår bra och att du är snäll mot Egon. Jag skickar lite bilder, så du ser att går som det ska.
Hälsa alla
Husse



Hej så länge
Sverker

Leg. reseobservatör hemifrån


INGENSTANS Nu är priset ingenstans, eftersom det är mellan Danmark och Tyskland.

TYSKLAND Så här ser det ut i Tyskland. Mycket roligare än så blir det inte, men det kommer du väl ihåg Sverker.

MÖRKT I Tyskland är det mörkt när man ska till och sova. Lünerburger Heide var det priset och jag stannade för natten. Men du ser att jag har priset med mig!

REGN Frankrike var inget vidare när jag kom dit. Det regnade så till den vida pass! Men priset ska fram – till varje pris! (Roligt!) Jag körde på så duktigt jag kunde.

SOVDAGS Nu är jag stannat i Frankrike på ett ställe som heter Motel. Som du ser har priset fått en egen säng, så det inte skadas. Jag saknar dock att ligga i din säng där hemma. Det blir lite ensamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar