30 april 2011

Jag är inte bitter över dessa bilder

MIN AGNES Min Agnes. På restaurang i Frankrike. Utan sin Sverker. Med en mycket slickbar tallrik framför sig. Orättvist!!

Idag kom det ett nytt mail från husse med suddiga telefonbilder. Bara för att göra mig avundsjuk. Han hade förstås sett bilderna på bloggen från mitt och Egons kalas. Nu försökte han slå mig. Men jag hade nog inte fått så mycket ändå. Det var absolut inget fel på vårt kalas, tvärtom, men det ena utesluter ju inte det andra.

Hej så länge
Sverker

Leg. ville-vara-i-Toulouse-hund-och-fördiska


Hej Sverker

I går bjöd din lillmatte mig på restaurang Grand Café Opera i Toulouse med anledning av min födelsedag. Synd att inte du var med. Hundar är ju välkomna i Frankrike! Det hade blivit många tallrikar att fördiska. Jag skickar med lite bilder så du ser vad du missade.
Hälsa din resursfamilj.
Husse


SOPPA En jättegod soppa, med fransk namn.

STEK Fantastiskt mör och god mediumstekt biff till husse.

FISK En mycket god lax till Agnes

GLASS Tre olika smaker glass till husse. Alla lika goda.

TÅRTA En tårtpaj citron till Agnes. Mycket god och det blev grädde över du hade kunnat slicka!

3 kommentarer:

  1. Vilken grymt sött header ;)

    SvaraRadera
  2. Super fin blogg!
    Jag undrar om du kanske skulle kunna ta en titt på min blogg och fråga något på min bloggsvar! Det skulle vart jätte gulligt.
    Kram <3

    SvaraRadera