29 april 2011

Franska katastrofer

GRATTIS I dag fyller min husse år. Han är i Frankrike och jag är i Tranås. Jag är så ledsen att jag missade firandet. Mycket tårta att slicka!

Det är lite sorgligt att ha sin husse långt borta när han fyller år. Ännu mera sorgligt är att han umgås med en katt. Ännu mera sorgligt än ännu mera sorgligt är hur han ser ut. Han var ju ingen fröjd för ögat innan, men nu …
Så här skrev han i dagens mail:

Hej så länge
Sverker

Leg. irriterad


Hej Sverker!
Tack för gratulationerna. Jag blev så glad.
Agnes uppvaktade mig med tårta, croissant, färska jordgubbar och en väldigt fin t-shirt.
Sen ville Agnes klippa mig, men jag tyckte inte att det behövdes. Vi gjorde en kompromiss, som du kan se på bilden. Hoppas du tycker jag är fin!
Agnes har en jättesöt katt och en jättefin utsikt.
Må så bra och hälsa din resursfamilj.
Husse

KATASTROF Ful var min husse innan, men hur ser han ut nu? Man kanske inte alltid ska kompromissa.

KATTASTROF Här i fönstret sitter Agnes katta och låtsas kunna läsa av klockan på kyrktornet. Jag tror inte hon kan det. Katter är dumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar