11 november 2013

Kom genast hem från Uppsala

SOLUPPGÅNG I Dagens soluppgång i Uppsala från min Agnes fönster. Inte särskilt tjusigt om jag får ge min åsikt här. Det får jag, för det är min blogg.

Detta är en uppmaning till min husse. Nog för att jag har det bra hos min resursfamilj, men nu är det dags. Det är dags för min husse att komma hem!

Visserligen kan det vara roligt att träffa min Agnes. Särskilt för mig. Men nu fick inte jag följa med, vilket är grymt orättvist. Det är faktiskt hög tid att husse kommer hem nu.
Jag har mycket att erbjuda. Vackrare soluppgångar, trevlig fotvärmare när min husse tittar på TV. För att inte tala om en ypperlig sängvärmare.
Dessutom är min resursfamiljs diskmaskin lagad, så det är inte ens någon fördisk här.

Hej så länge
Sverker

Leg. längtare

SOLUPPGÅNG II Så här vackra är soluppgångarna hemma hos mig. Tjusigare kan det knappast bli. Dessutom är både solen och sjön finare än ett par fula höghus i Flogsta i Uppsala. Men det är jag som gör bilden.

FOTVÄRMARE Vad säger du nu husse? Har du någon fotvärmare hos min Agnes när du tittar på TV? Vad jag kommer ihåg har hon inte ens en vanlig TV.

2 kommentarer: