8 maj 2011

Grattis till min Agnes

HURRA Idag fyller min Agnes år. Hon är jättegammal. Hon bor alldeles ensam utan sin Sverker. Inte ens hennes katt är med på promenaderna i den stora staden.

Idag är en väldigt stor dag i min flock. Min Agnes fyller 21 år. Jag fyller snart 11 år.
Tyvärr är min Agnes i Toulose i Frankrike, så jag kan inte deltaga i uppvaktningen (slicka tårtfaten). Husse är i Toulouse, så jag gissar att han fullkomligt vräker i sig tårta. Han är tillräckligt fet redan.
GRATTIS AGNES!


SKYPAR Om man inte kan se varandra på riktigt, kan man alltid skypa, så Agnes kan få se sin Sveker. Då blir hon glad.

LÄNGE SEDANJag fick Agnes i present när jag bara var tio veckor gammal. Agnes var tio år då. Det är faktskt elva år sedan! Jag var charmig redan då.

HURRA Agnes gör stora vårhoppet tillsammans med en bukett vitsippor. Så kan man göra när man fyller år om man är hemma!

4 kommentarer:

  1. grattis till Agnes! :D

    och en riktigt grym blogg haha! ;D

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har! :D

    SvaraRadera
  3. Fin du är Sverker. Man blir så glad av dig.
    Vov, vov.
    Anna

    SvaraRadera
  4. Kika in på www.uffessakerochting.se
    Det va en toppenkul Internetbutik.
    Fanns massa roliga saker. Lycka till. -lena

    SvaraRadera