23 november 2014

Husses huvud ska opereras i USA

RAKAS Här ser du själv att husses huvud rakas. När jag opererades i magen, så rakade de min mage på ett föga värdigt sätt. Så rakas man på huvudet, så ska man nog opereras där.


Husse är flitig att skicka bilder till mig. De senaste visade hur han rakades på huvudet. Jag vet vad det innebär. När jag rakades på magen, så skar de upp den senare och sydde ihop den, som tur var.

Nog för att det måste finans mycket att rätta till i husses huvud. Han vet ju inte ens hur mycket mat en västgötaspets behöver. Han vet inte heller vilken sorts mat en fin hund ska ha.
Jag har inte sett några bilder på husses hopsydda huvud än, men de kommer väl så småningom. Jag hoppas att de lyckades med att rätta till de allvarligaste felen.
För övrigt behöver jag mer godis också, vilket somliga hussar inte tycks fatta.
Fast lite orolig är jag. Det är inte roligt att bli skuren i, även om det är betydligt allvarligare att bli skuren i magen än i huvudet.
Fast det kan ju också vara så att de tyckte att min husse hade så fult hår, så han blev tvungen att få håret avlägsnat. Inte för att det hjälpte, han är fortfarande inte stilig. Fast jag får väl kanske hoppas på det senare alternativet för husses skull.

Hej så länge
Sverker

Leg. orolig

VÄRST Här kan du själv se att jag är rakad på magen. Det är synnerligen ovärdigt att gå omkring på det sättet. Du ser också hur mycket jag lider, hoppas jag.

HELSKALLIG Nu är husse helt skallig. Nästan. Tydligen ska de skära mycket. Eller också är det så att de bara tog bort all generande hårväxt uppe på hjässan.

2 kommentarer:

  1. Visserligen tror jag det är mycket som saknas i Tranås, men finns det verkligen ingen frisör, utan att husse måste åka utomlands för att bli rakad?/E-beth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om det bara gäller klippning av husses huvud, för att inte förfula staden, så är det min Agnes som sköter det. Men varför rakas i USA?? Frågorna hopar sig.

      Radera