20 september 2014

Tranås valoegentligheter uppmärksammas av den lokala världspressen

ORDAGRANT En av ortens representant för världspressen, Tranås Posten, tyckte att mitt avslöjande om oegentligheterna i senaste valet i Tranås var högintressant. De valde att ta mitt blogginlägg ordagrant i sin tidning.

Redan valdagen kunde jag avslöja vilket lurendrejeri valet i Tranås var. Mina listor fanns inte att tillgå och jag fick inte ens rösta. Politikerna gör allt för att behålla makten och stänga förnuftiga medborgare ute. Nu har detta också uppmärksammats i världspressen tack vare mig.

När jag var på fest i Uppsala, ringde chefredaktören Jan Justegård på Tranås Posten och frågade om jag ville dela mitt avslöjande till hans läsare. Nu har väl de flesta redan läst min blogg, men kanske en och annan fortfarande svävade i ovisshet. Så naturligtvis svarade jag ett enhälligt JA på den frågan.
Så gick det till när jag hamnade i Tranås Postens bästa nummer någonsin. Att tidningen var så bra, beror naturligtvis att jag fanns i den. Det har redan många tidningar erfarit, att det är det enklaste sättet att höja kvalitén på sina alster.
Trots att jag åter cirkulerar i världspressen, så är det synd om mig.

Hej så länge
Sverker

Leg. scoopknäckare

HÖGINTRESSANT Kanske den bästa artikel som någonsin har funnits i Tranås Posten. Vill du se fler bilder, så kan du titta på mitt blogginlägg om det aktuella fusket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar