23 augusti 2014

Film på en hund det är synd om


SKENBART   Du ska inte tro allt du ser på film. Det finns så många trick. Även om jag rent skenbart kan verka pigg och rask, så är det synd om mig. Tänk på att för ett par veckor sedan kunde jag knappt röra mig.

Frågorna efter min synnerligen svåra operation är många och omfattande. Därför ska jag klargöra lite idag.
 1. Nej, jag går inte med rollator. Det var den svagare konstruerade husse som gjorde efter sin enklare operation.
2. Är det fortfarande synd om mig, undrar en del. Ja, det är det. Tänk på sviterna efter att ha badats tre gånger. Vad tror du sådant lidande får för efterspel?
Dessutom än en gång: Jag får inte äta ostron mera! (Vad är ostron för något?)

Hej så länge
Sverker

Leg. synd om

2 kommentarer:

  1. Stackars dig! Men så söt du är! Eller stilig menar jag :)

    SvaraRadera