10 juli 2014

Här får du resultaten på VM-finalerna

SIARE Här har jag just siat resultaten av de senaste resultaten i fotbolls-VM. Detta vore kanske inte så märkligt, om inte bilden är fotograferad den 12 maj.

Fotbolls-VM är inget roligt. Det är aldrig roligt när man redan vet hur det går. Det är som att titta på en repris.
Det är nämligen så att jag har en förmåga att se in i framtiden.


Fotbolls-VM var klart och färdigspelat för mig redan den 12 maj. Under tiden som husse lekte med sin nya leksak, gjorde jag en blick in i framtiden. För ovanlighetens skull siade jag om fotboll.
Inte helt överraskande har jag haft alla rätt så här långt. Nu när det bara är två matcher kvar, så skulle det vara helt häpnadsväckande om inte också de är rätt.
För att du ska slippa och titta på TV och förstöra massa tid, så kan du se resultaten redan idag. Om du vill ha lite spänning kvar, så publicerar jag facit under en svart lapp som du måste lyfta på.
Gå ut och njut av vädret, istället för att titta på TV.

Hej så länge
Sverker

Leg. siare och fotbollsexpert

FINALER Vem får guld, vem får silver, vem får brons och vem står där med Svarte Petter? Det tar du lätt reda på. Lyft bara på den svarta lappen, så står de rätta resultaten under den!

TIPS Här ser du mina tips, som jag gjorde i början av maj. De stämmer precis med den här bilden, som jag snodde från Expressen idag.

FÖRVÅNAD Hade de olika lagen bara läst mina opublicerade tips, så hade de sluppit att se så förvånade ut när det barkade åt pipsvängen. Den här bilden är också stulen från Expressens nätupplaga.

2 kommentarer:

  1. Kan du se vad rätta Lottoraden blir på lördag? Blir jag miljonär får du självklart några tuggben :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kart jag kan, men det skulle väl vara lite fusk.

      Radera