24 oktober 2013

Upprepade kränkningar men får inget skadestånd

KRÄNKT Jag går inte och gömmer mig i en buske när jag uträttar mina trängande behov för att bli fotograferad. Inte nog med det, denna pinsamma situation läggs sedan ut på Internet!

Många, många gånger har jag kränkts på Internet. Otaliga är de nakenbilder som har publicerats på mig. Dessutom har jag fotograferats i olämpliga situationer.

Då och då smyger det sig in bilder på mig på min blogg som inte har varit avsedda för publicering. Jag misstänker att det kan vara husse som står bakom dessa upprepade kränkningar.
Det är nakenbilder, bilder när jag har sökt enskildhet för naturbehov, bilder som avslöjar skamliga saker.
Jag har försökt få ut skadestånd (=tuggben och korv) av den troliga upphovsmannen (=husse) till dessa systematiska kränkningar utan att lyckas.
Nu väntar jag på att min Agnes ska bli färdig med sina djuridiska studier. Då kan vi göra gemensam sak mot husse.

Hej så länge
Sverker

Leg. kränkt och förnedrad

KRÄNKT Om det händer sig att en väldigt ful franska katta studsar upp och trycker sig mot mig är det väldigt pinsamt. Särskilt som vi bägge är helt utan kläder. Om det hela sedan fotograferas utan min vetskap och publiceras, är det inte roligt. Kan man kränkas mer?

KRÄNKT Att jag kan uppskatta och sitta och njuta av mässingsmusik, är ju inget jag vill att allmänheten ska få reda på. Men bilden avslöjar mig, men är det rätt att publicera den utan mitt tillstånd?

KRÄNKT Att här blev jag avslöjad. Jag kanske tycker att det är kul att sitta och titta på utsikter. Att det sedan råkar vara massa badande människor där, kan väl inte jag rå för. Jag tittade på fiskmåsar.

KRÄNKT Denna bild är på inget sätt ett bevis på att jag skulle vara mallig, som det stod i texten under bilden. Får man inte sträcka på sig längre?

KRÄNKT Denna suddiga bild påstås vara ett bevis på att jag hade tagit kakan som låg på bordet. Skulle det inte lika gärna kunnat vara skatan? Dessutom är bilden av den kvalitén att det kanske inte ens är jag på bilden. Det kunde lika gärna ha varit en annan västgötaspets, eftersom jag inte får gå upp på bord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar