10 maj 2012

Dagens ord på väggen





Bättre en husse i tassen
än tio i Toulouse.


Sverker
(2000–)



Av någon mystisk anledning gick det inte att skicka bilder. Detta kan få sina följder de närmaste dagarna, då husse hade tänkt att schemalägga mina inlägg.
Enligt vanligtvis välunderrättade källor (min Agnes), är husse på flykt undan rättvisan i Frankrike, Luxembourg, Tyskland och Danmark.
Han hoppas finna en fristad i mitt hus i Tranås på lördag, sådär ungefär.
Husse påstår att han inte kan stanna för att det är 30 grader varmt i Toulouse, men jag vet nog …

3 kommentarer:

  1. Klart att Husse längtar hem till sin Sverker!
    Det kan ju vem som helst förstå....
    Hälsningar från Lotus

    SvaraRadera
  2. Nu tycker jag det är dags för husse att komma hem/E-beth

    SvaraRadera
  3. Bra Sverker......det verkar som du lyckats få husse utvisad till slut. Bara han nu inte kör vilse på de stora vägarna på sin hemfärd. Om han kör över öresundbron ska vi hålla ett öga och rapportera till dig. / Wi o Lu

    SvaraRadera