8 maj 2012

Agnes födelsedag I

Min Agnes är bara tio år på den här bilden. Sverker (=jag, den stiliga västgötaspetsen) är bara fem, fast månader. Ser du var vi är? Det är ju vid Gripsholms slott och bakom ser du Mariefred. Där bodde husse och farfar spelade i kyrkan som du också ser.

Idag har jag bett husse skicka lite bilder, så jag kan se hur Agnes firar sin födelsedag.

Agnes väcktes tidigt i dag. Husse och Julia kom med tårta och presenter. De sjöng ”Ja må hon leva” för Agnes Då behövde hon inte låtsas sova längre.
Jag tycker tårtan ser oroväckande stor ut. Det hade behövts en västgötaspets också.

Hej så länge
Sverker

Leg. firarrapportör


NU Precis så här såg det ut nyss när Agnes hade fått sin födelsedagstårta. Hon ska just till att blåsa ut ljusen. Vad som saknas på bilden är en västgötaspets. Det skulle inte förvåna mig om Lucy, den fula katten, smyger omkring någonstans. Det blev säkert mycket fördisk som jag missade. Igen.

2 kommentarer:

  1. Hej Sverker!
    Många grattishälsningar till Din Agnes på hennes födelsedag! Ni får ju fira både Husses
    och Agnes födelsedagar med tårta när Husse
    kommer hem. Jag och även matte tycker det är
    så roligt och mysigt att läsa om er. Hälsningar från Lotus.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Jag ska säga till husse att hälsa till Agnes.
    Tårta ska jag nog tjata om.

    SvaraRadera