12 september 2011

Nu är jag befriad och lycklig

BEFRIAD Efter att ha tillbringat en längre tid bakom galler, har jag nu äntligen blivit befriad. Det var inte vem som helst som befriade mig. Det var min husse!! Ni ser själva på bilden hur min svans viftade när han kom. Suddig svans på 1/125 sek! Egon tog det lugnare, men han har ju haft sin husse hemma hela tiden.

Igår hände det. Det borde ha hänt för länge sedan. Husse befriade mig från Guantanamo. Jag har varit internerad där nästan en månad. Det har varit förskräckligt synd om mig hela tiden. Om du visste vad jag har lidit.
(Egentligen har jag haft det bra, men det känns bättre för mig, om du tycker synd om mig. Dessutom hoppas jag att husse får dåligt samvete, så jag får mer godis av honom.
Mest synd om är det i själva verket naturligtvis för Egon, min resursmatte och resurshusse. Jag bor ju inte ängre hos dem.)


Hej så länge

Sverker


Leg. lycklig


FARFAR När husse kom hem var Jim och Eloise där. (Jim är husses kusin från USA.) Vi ville alla träffa farfar, så vi tog och åkte till honom och drack lite kaffe och åt goda kakor. Hur vet jag att kakorna var goda? Gissa det du! Jag kan inte ta ögonen från husse, och farfar kan inte ta ögonen från mig. Farfar är 97 år. Han är till och med äldre än husse.

3 kommentarer:

  1. Det är då för väl att husse äntligen är hemma igen! Jag har verkligen lidit med dig, Sverker, och nu sympativiftar jag med den svans jag inte har.

    SvaraRadera
  2. Var är stackars Sverkers kaktallrik?

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att han är på hemmaplan igen och inte är ute och virrar i stora världen. Speciellt när du inte får hänga med på hans upptåg Sverker!

    SvaraRadera