9 juni 2011

Min födelsedag III

Nu är det dags igen


BLÖTT Det regnade som bara den när husse och jag skulle gå ut och gå. Husse blev blöt, men jag kunde gå under de böjda grenarna. Bra och vara liten ibland.

PANG Hjälp!! Nu åskar det igen. Det är inte roligt! Jag tycker nog att det skulle vara bra att gå hem igen. Jag har för säkerhets skull fällt in svansen, så inte den fungerar som en åskledare.






MILLIMETRAR Det har regnat massor. Husse säger att det har regnat 17 millimetrar på två timmar, men jag vet att det är vatten det har regnat.

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen söte lille Sverker!
    Säg till husse att du ska ha märgben när det åskar. Det gör dej helt åsk-säker. Bra för tänderna också, hälsar min 10-åriga rottis Disa. Hon kan inte skriva själv, så som du gör...

    SvaraRadera