27 maj 2011

Syndast om i hela världen

SYNDAST OM Detta är min Julia. Hon bor i Uppsala, (en förstad till Tranås). Normalt sett har hon ingen haklapp. Hon är opererad. Det gör ont, så det är jättesynd om henne. Det är därför hon har haklapp. Detta är en bild jag tog när jag skypade med henne igår.

Julia är opererad inne i munnen. Kan ni tänka er det? Hela munhålan full med stygn. Nu får hon inte tugga på sex veckor. Bara flytande mat. Vill ni göra Julia glad och se hur hon blir bättre och bättre, kan ni följa denna gripande historia på hennes blogg.
Hon blir extraglad om ni skriver en hälsning. Jag har skrivit flera stycken!


Hej så länge
Sverker

Leg. empatisk


MONACO Min Agnes, min Julia och jag. Nedanför ser ni Monaco. Här är det inte ett dugg synd om Julia, för hon är inte opererad. Det är ju för sju år sedan. Dessutom, det bästa av allt; hon håller ju i mig.

2 kommentarer:

  1. Hej fin blogg! kolla inmin blogg! http://lisaanist.devote.se!

    SvaraRadera
  2. Skönt de ser ut på bilden! :)
    Rolig blogg som vi kommer kika in i många fler gånger!! :)

    SvaraRadera