16 februari 2015

Sex-bilder från 50 Shades of Grey du fick se

ETT Alldeles naken och alldeles grå. Är detta det mest vågade som visats på denna blogg?

Idag är jag extra vågad. Du ska få se sex bilder som jag inte har visat förut, eftersom de fotograferades alldeles nyss.
På ingen av bilderna har jag kläder och de visar total underkastelse.


Jag tar idag steget fullt ut. Jag visar gråa bilder från min vardag i BDSM-böjelsernas tecken. Du får se mig i de mest förnedrande situationer du kan tänka dig. Det är all in, så att säga. Tror du dig inte klara av de starka bilderna, så rekommenderar jag dig att sluta titta nu.
Det är sällan jag har sådana här bilder på min blogg. Det är inget för känsliga personer. Normalt har jag bilder i färg och det är sällan du får se mig kopplad.
Men detta är också min vardag. Jag tycker det kan vara dags att komma ut nu.
Om jag skäms? Inte alls. Jag är en fullständigt skamlös hund.

Hej så länge
Sverker

Leg. gråhund

TVÅ Den knutna näven som håller i kopplet under tiden jag tvingas krypa i den smutsiga snön. Tror du detta är den totala förnedringen? Vänta bara!

TRE Tor du jag får uträtta mina naturbehov inne i värmen, som husse och kattan Lucy? Inte. Min dominante husse tvingar mig att sitta totalt naken ute i snön och bajsa, så alla och envar kan se det.

FYRA Helt utan kläder, inte ens ett koppel, tvingas jag att rulla mig i den grå snön. Vad får min husse ut av att tvinga mig till sådana handlingar.

FEM Under hor från husses knutna näve tvingas jag äta rå kattemat och torkad hundmat. Skulle du vilja ha det till frukost?

SEX Som det inte skulle vara nog med min frukost, så tvingas jag att slicka i mig matrester. Inte får jag sitta vid bordet heller, utan jag blir serverad på det smutsiga köksgolvet,

4 kommentarer:

  1. Ja Du Sverker, detta var hard-core! Jag är alldeles knäsvag nu...
    Sexxxxyyyy
    Birgitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag full förståelse för. Man måste tänja på gränserna ibland.

      Radera
  2. Hu. Det ser ju nästan ut som ett sånt där strypsexkoppel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är just vad det är. Speciellt framtaget för extra vågiga scener.

      Radera