20 maj 2014

Det är fortfarande synd om mig

IDYLLISKT En ovanligt stilig västgötaspets i samspråk med sin inte fullt så stilige husse. Kan det bli mycket bättre? Ja, säger jag med eftertryck.

Rent skenbart så är allt bra. Men det är inte alls så. Jag är nämligen rakad här och där. Dessutom måste jag ta mediciner i massor. Säkert över 100 gånger per dag.

Jag har nu en svår tid framför mig Jag måste ta massor olika mediciner flera gånger om dagen. Har du smakad medicin? Den är inte god. Ingen medicin är god. En del sprutar husse in i munnen med en spruta. Är det rätt att göra så med en västgötaspets?
Dessutom är jag rakad, Jag är rakad på bägge framtassarna. Det är ganska små rakningar.
Vad värre är, är att jag har blivit tvångsrakad på magen. Det är inte manligt att ha rakade magar.
Nu hoppas jag att jag ska bli bättre och att håret växer fortare än grasmattan.

Hej så länge
Sverker

Leg. skadad

TJATIGT Det här börjar bli tråkigt. Det är krävande att vara fotomodell. Jag försöker göra min husse uppmärksam på att det skulle vara bättre att ta en promenad. Min skog är bra ställe för promenader.

SKAMLIGT I Du ser tydligt att det är synd om mig. Rakad på magen! En stilig och manlig västgötaspets ska inte vara rakad någonstans. Hoppas ingen upptäcker det här. Fast oddsen att någon skulle krypa under en västgötaspets, är inte så stora.

SKAMLIGT II Inte är det särskilt stiligt att ha en kal fläck på frambenet. Inga tuffa män rakar sina framben, men jag blev tvångsrakad i Jönköping. Sedan satte de in en spruta där också. AJ!!! Sprutor gör ont redan innan de sticker.

5 kommentarer:

  1. Stackars lilla Sverker badad flera gånger, rakad och massa mediciner ♥ Försök utnyttja situationen, stäm Djursjukhuset för rakningen och Husse som visar upp dina ädlare delar bara sådär :) Några hundra tuggpinnar kan du kräva tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Om sanningen ska far så har jag fått tuggpinnar. Men bilden är skämmig. De sade att jag måste rakas, för att de skulle ta ultraljud.

    SvaraRadera
  3. Såååååååå glad jag blir att du är hemma igen. Du är fin fast du är rakad.... det tycker tjejen här oxå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Vad roligt. Jag hoppas dock att håret växer ut snart igen. Jag är stiligare med hårig mage.

      Radera
  4. Äsch strunt i det Sverker! Huvudsaken är att du blir bra igen. Det yttre är inte så kinkigt!

    SvaraRadera