28 juli 2012

Agnes efterlyser sin katt Lucy

GOSIG Som du ser själv är Agnes katt väldigt gosig mot Agnes. Man kan förstå att hon saknar sin katt, även om den är ett substitut för mig.

Agnes kom hem i förgår till mig. Med sig från Frankrike hade hon sin katt Lucy. Nu är vi rädda att Lucy har hoppat ut genom ett fönster och försvunnit. Hon finns ingenstans.
Eftersom Agnes är ledsen, och jag tycker synd om Agnes som saknar sin katt, efterlyser jag härmed en inte alltför vacker katt som heter Lucy.
Hon är lite skygg, men hör av dig om du ser henne. Hon förstår både svenska och franska.
Fönstret hon eventuellt hoppade ut genom finns i Hätte strax utanför Tranås.
Ser du henne kan du ringa 0140-56057.
Om Lucy dyker upp, så skriver jag om det direkt.


Hej så länge
Sverker

Leg. efterlysare


SITTER När Lucy sitter ser hon ut så här. Det är i Frankrike hon sitter.

SÖMNIG Lucy kan sträcka på sig, som du ser. Du kanske också lägger märke till att hon är spinking och har långa ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar