23 december 2011

Jag vaktar min hemlighet till Agnes

GLADHEMLIS Det är bäst att jag vaktar min hemlighet till Agnes. Jag har skaffat en julklapp som hon önskar sig. Om jag inte vaktar, tjuvöppnar hon nog.

Min upplevelsepresent till Agnes var ju inte så lyckad, men nu har jag slagit på stort. Jag har skaffat en julklapp som hon vill ha. Sen hoppas jag att Agnes blir jätteglad igen. Det ska man ju vara på julafton och det är då hon ska öppna paketet.
Dessvärre har jag inte hittat några paket till mig, men det kanske beror på att de finns någon annan stans. Jag har ovanan att öppna mina paket direkt. Hoppas tomten har något till mig


Hej så länge
Sverker

Leg. julklappsgivare

2 kommentarer:

  1. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
    Tror säkert att tomten har någon julklapp
    till dig också. Ligger säkert på något bra
    gömställe, så att du blir överraskad. För du har
    ju varit så snäll och redig i år.
    Hälsa din Agnes och husse och farfar också förstås att de alla ska ha en mysig jul.
    Hälsningar från Lotus

    SvaraRadera
  2. Sudden Stisse Armani Aamos23 december 2011 kl. 20:33

    Det är klart du får ett paket! Tomten har nog lagt den på ett klurigt ställe:)
    God Jul på dig och din familj
    önskar bröderna bus

    SvaraRadera