14 juli 2014

Det gick som jag visste att det skulle gå

RÄTT Bakom lappen på den här bilden, finns de rätta resultaten. Var du nyfiken på resultaten hade du kunnat lyfta på lappen redan i torsdags.

Nu är det slut. Fotbolls-VM alltså. Det viktigaste som har hänt på den här jorden på flera år. Med tanke på händelsens dignitet, var det konstigt att vi hörde så lite om våra tappra blågula gossar.

Ingen händelse är större i världen än när de spelar VM-fotboll i Brasilien. Det förstår man lätt när man ser TV-tablåerna. SVT har satsat helt på fotboll och repriser. Nu är det bara repriser kvar och Allsång på Skansen. Den senare kan repriseras ett tiotal gånger, innan det kommer en ny allsångsstund.
Men det var mina förutsägelser jag skulle prata om. Som du själv kan se, hade jag alldeles rätt. Fattas bara annat.
Nu har jag dock siat färdigt för ett tag. I morgon får du hålla tummarna för mig. Det är dags för sjukhus igen.

Hej så länge
Sverker

Leg. medium
(Somliga bilder är lite fuskade)

RÄTT Här har jag lyft på lappen åt dig. Du ser själv att jag hade helt rätt. Vem hade trott något annat?

BORTA Nu har jag fått lämna ifrån mig pokalen till tyskarna, bara för de vann över Argentina. Jag tycker nog att pokalen gjorde sig bättre hemma hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar