17 maj 2014

Det är fortfarande synd om mig på sjukhuset


Under tiden som husse får lida av utsikten från mitt hus, så lider jag vidare på djursjukhuset i Jönköping. Jag har fått massa olika mediciner, så nu mår jag inte illa längre. Sen har jag dropp i benet. Det är dessutom gott att äta igen.
Även om jag tycker att jag lever väldigt mycket, så säger de att jag har väldigt dåliga levervärden.
I morgon får jag kanske komma hem igen. Jag hoppas det, för jag tror att husse inte kan sköta fördisken tillfredsställande. Och hur vaknar han på morgonen?


Hälsningar från en sjuk

Sverker




9 kommentarer:

  1. Säg till din doktor på skarpen nu att dom gör dig frisk, puss på dig ♥

    SvaraRadera
  2. Vad skönt och höra. Det måste vara jobbigt för din husse att inte ha hjälp av världens smartaste västgötaspets. Skynda dig nu och bli frisk igen kram från Hilda

    SvaraRadera
  3. Simon Pudels matte17 maj 2014 kl. 19:51

    Lille Sverker, Oskar och jag tänker på dig och hoppas att du får komma hem till din husse snart!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du blir frisk snart. Kramar från kristina och Ola i Örebro.

    SvaraRadera
  5. Krya på dig Sverker ⚘♡
    Hälsningar Tora

    SvaraRadera
  6. Tänker på dig, goaste Sverker, och på din husse och håller tummar och tår för att du blir frisk snart.

    SvaraRadera
  7. Snälla Sverker skynda dig att bli bra så husse inte vimsar bort sig och så vi kan fortsätta glädjas åt dina kloka tankar!

    SvaraRadera
  8. Simon Pudels matte18 maj 2014 kl. 20:13

    Vet du en sak Sverker? Jag känner en djursjukvårdare, och hon säger att de flesta brukar bli bra efter anaplasmos! Även om levervärdena är taskiga just nu.

    SvaraRadera