30 november 2013

Ett HURRA för födelsedagsbarnet David

SEATTLE Har du varit i Seattle, så ser du att den här bilden är tagen där. Det är nämligen där min David bor. Han fyller år idag och därför hurrar jag. Med på bilden är också hans fru Stephanie, son Evan och så min David och dottern Emily.

För precis 39 år sedan föddes min David. Då bodde han i Lillaryd straxt utanför Tranås. Idag har Lillaryd bytt namn till Trafikplats Tranås norra.
För länge sedan, redan innan jag var född, flyttade min David till Seattle som ligger i USA.


I vilket fall som helst så fyller min David år här. I Seattle fyller han inte år riktigt än, beroende på att klockorna går nio timmar fel där. Detta hindrar dock inte mig från att önska honom en riktigt trevlig födelsedag tillsammans med sin familj. Dessvärre kan jag inte vara där och gratulera själv.

HURRA HURRA HURRA HURRA

Hej så länge
Sverker

Leg. gratulant

FÄRJA Om man är i Seattle kan man åka färja. Enligt husse kommer man till en ö, där man kan köpa glass. Så jag förstår att Evan, David och Emily åkte dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar