13 augusti 2012

Bilder på en stor idol

IDOL Tänk vad fin en bild kan bli på en idol minsann. Jag lät Axel vara med på bilden också, så snäll är jag.

Först en liten ursäkt att det inte blev någon blogg igår. Husse sade att han hade backlash, vilket betyder att man sover och ojar sig hela dagen.
För att trösta oss andra kom Axel och hälsade på mig och Agnes.


Känner du igen Axel? Han var ju med och sjöng i melodifestivalen nu senast. Jag tyckte att det skulle vara lämpligt att låta ta några idolfoton, när Axel var här. Det måste vara jättekul för honom att ha bilder på sig själv tillsammans med den store idolen och stjärnan Sverker.
Axel är snäll. Jag fick godis av honom.

Hej så länge
Sverker

Leg. idol

HEMLIGT Vad Axel har i handen tänker jag inte tala om. Inte alls. Men jag kan säga så mycket som att det börjar på Frol och går att äta.

KLAPP Efter vi klarat av idolfotot på mig, ansåg såväl Axel som jag att det skulle vara lämpligt med en klapp.

4 kommentarer:

  1. Stiliga bilder! Klart att Axel var stolt att få vara med på samma bilder som du Sverker! Roligt om husse är lite piggare i dag.
    Kram från Lotus

    SvaraRadera
  2. Vi får stå ut med att husse har en och annan "downdag" och vi blir utan blogg. Huvudsaken är att han blir piggare. Ta väl hand om honom, Du vår allas glädjespridare./E-beth

    SvaraRadera
  3. Finaste Sverker. Vi gillar dig! / Pebbels o Freja

    SvaraRadera
  4. Det verkar vara lite synd om Axel, han har så trasiga jeans. Har Du bitit honom,så att det blivit hål?/E-beth

    SvaraRadera