4 april 2012

Tveksam början av dagen för födelsedagsbarnet

PÅSKINNFRUKOST Naturligtvis ska man uppvaktas första gången redan på sängkanten, eller i Egons fall skinnkanten, när man fyller år. Det blev Egon också, men …

Egon har skickat ett par bilder till mig, där man kan se hur han började sin 15-årsdag. Naturligtvis blev han glad över att uppvaktas, men som Egon skrev till mig:
”Jag hade hoppats på att få frukost serverad vid min sovplats – och det fick jag. Så där kan jag inte klaga. Men visst är det så att det hade varit lämpligare med korv, köttbullar eller något liknande? Tycker inte du det också Sverker?”
Jo Egon, jag håller med dig till 100%. Jag kommer att ta detta i beaktande senare idag.


Hej så länge
Sverker

Leg. födelsedagsrapportör


TÅRTFRITT Jag förstår Egon att han blev lite besviken nyss. Frukost på sängen, men ingen tårta, bara vanlig mat. Han fyller ju faktiskt 15 år. Skärpning resurshusse och resursmatte. Det ska inte bara vara en fröjd för ögat, det är tårtan som räknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar