10 september 2011

Kom hem nu. Jag har amerikanare här också

EN AMERIKAN Titta, jag har en egen amerikan här hos mig. Det är ju Eloise. Henne har jag träffat förut. Vill inte du också träffa henne?

Eftersom husse verkar vara så himla förtjust i amerikanare, har jag skaffat mig några egna. Jag tycker att det är onödigt att huset står tomt, så jag har hyrt ut det i andra hand till Jim och Eloise. Jim är husses kusin och han och Eloise bor i South Hero när de inte är hos mig. Om du mot all förmodan inte har hört talas om South Hero, kan jag tala om att den ligger i Vermont. Vermont ligger i USA.
Nu när jag har skaffat hit egna amerikaner, så hoppas jag att husse kan komma hem lite snabbt.


Hej så länge

Sverker


Leg. amerikanareexpert


TVÅ AMERIKANARE Jag har faktiskt två amerikanare här. Jag har din kusin Jim också. Honom har jag träffat förut. Du kan fortsätta prata amerikanska när du kommer hem. Kom hem nu!!!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är lite okamratligt av husse att åka ifrån Dig Sverker. Han har varit borta (mer borta än vanligt) länge nu. Tänk om han har glömt sin "Tranåsitiska", när han kommer hem och bara talar amerikanska!/E-beth

    SvaraRadera