9 juni 2014

Extragod födelsedagsfrukost på min 14-årsdag

KÖTTBULLAR Om man tar tre köttbullar och delar dem i åtta bitar var, så får man inte mindre än 24 köttbullar. Sedan tar man dem och lägger i bottnen på min matskål.

Eftersom det är min födelsedag idag, så fick jag en extragod frukost. Jag fyller hela 14 år! Den vanliga hundmaten var utspädd med inte mindre än 24 köttbullar.
Jag tycker nog att det hade varit bättre med mindre hundmat och flera köttbullar.
Nu väntar jag på om jag ska få någon tårta.


Hej så länge
Sverker

Leg. födelsedagshund

HUNDMAT Över köttbullarna tar man sedan en näve hundmat. Vips har man en födelsedagsfrukost.

OMÖJLIGT Ska man få en extragod födelsedagsfrukost, så är det omöjligt att vara still med huvudet. Det måste du förstå. Det var en väldigt god frukost! En sådan skulle jag behöva varje dag.

6 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS PÅ 14-ÅRSDAGEN FINASTE SVERKER.
    Fint att du fick en sådan fin frukost, hoppas fortsättningen på dagen är lika fin och god.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Den blev fin, men mer om det i morgon.

      Radera
  2. Grattis Sverker, på din egen dag.
    Hurra Hurra för världens ståtligaste västgötaspets ��
    Tora

    SvaraRadera
  3. Det var faktiskt två fina hjärtan jag försökte skicka till dig, Sverker. Inte konstiga frågetecken som det blev. Det är min sekreterare som inte kan med min telefon. Nos o tass från Tora

    SvaraRadera