9 juni 2014

Bogart från USA först ut att gratulera

KATT Som du ser är Bogart en katt. Han bor i South Hero i Vermont. Trots avståndet har han hört talas om mig och vill gärna gratulera mig med en tårta.

Ryktet om min försträfflighet har nått ända till USA. Det är katten Bogart, som bor hos min synnerligen goda vän Eloise, som tycker att jag ska gratuleras med en tårta. Jag kan inte hålla med mera. Problemet är att Bogart och tårtan är i South Hero och jag är i Tranås. Fast det är snällt av Bogart att tänka på mig.

Hej så länge
Sverker

Leg. födelsedagshund

FACEBOOK Så här kan det se ut på Facebook idag. Husse har träffat Bogart och han säger att Bogart är snäll. Jag får väl tro på husse för en gång skull. Bogart är mer förtjust i mat än vad jag är. Han är nämligen ganska omfångsrik. Han kanske bara har en snällare matte, än vad jag har husse, som förstår hans matbehov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar