9 juni 2014

Idag fyller jag 14 år


HURRA HURRA HURRA HURRA

24 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS på din födelsedag!

    SvaraRadera
  2. Varje födelsedag är den bästa dagen!!! Stort grattis till hela världens bästa Sverker!/Nils-Ingemar

    SvaraRadera
  3. Grattis sötnos på din födelsedag!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar. Jag är mer stilig än söt, men sötnos duger bra.

      Radera
  4. Grattis på din stora dag (hoppas att din husse kommer ihåg dej)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Husse börjar bli gammal, men jag har min Agnes hemma.

      Radera
  5. Grattis på födelsedagen! Må du få många paket och en härlig dag.
    Jag är så glad för att du piggnat på dig, för vad vore livet utan bästa Sverker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Ja, jag känner mig nästan helt frisk nu.

      Radera
  6. Hej Sverker, stor kram och ett jättegrattis på din 14-årsdag!!
    Hoppas det känns bra att bli fjortis och att din dag blir berikad med massa godsaker och upplevelser!
    / Lu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Redan frukosten var extragod. Jag hoppas på mera!

      Radera
  7. Grattis på födelsedagen önskar Pix och hsse

    SvaraRadera
  8. Hurra, hurra för Sverker idag!

    SvaraRadera
  9. Jättestort grattis Sverker! Jag hoppas att vi får ett utförligt reportage om Din dag och allt gott husse förhoppningsvis bjöd på!/E-beth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer i morgon. Min husse prioriterade inte mig så mycket idag.

      Radera
  10. Grattis Sverker önskar Ellot oc Jag.

    SvaraRadera
  11. Grattis i efterskott. Du verkar ha haft en härlig dag med många goda paket. //Åsa i Örebro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Ja, det var en minnesvärd födelsedag.

      Radera