15 januari 2013

Katterna har stulit husses pass





Om man kissar på en katt blir det en kissekatt, om man missar blir det en kissemiss.


Sverker
(2000–)


GENI Jag har kommit på det, men så är jag också ett geni. Katterna har slagit sina mindre kloka huvud tillsammans. Boots vill ha husse i Seattle och Lucy vill vara hos Per.

Till husse

Hur går det med passet – tänker du komma hem eller???
Jag misstänker en "kattisparation" – en sammansvärjning mellan katterna Lucy och Boots. Jag har minsann hör att du lärt den 18-åriga katten Boots att tigga vid kylskåpet och matbordet. Lucy har det ju alldeles för bra hos Per.
Jag tror att Boots har stulit ditt pass efter övertalning från Lucy.
Din enda sanna vän Sverker

Jag hälsar till Simon Pudel, som kommenterade mitt förra inlägg,:
Jag lämnade morötter o gurka – det räknas som kaninföda. Resursmatte har inte så väl underbyggda åsikter om att man MÅSTE äta grönsaker VARJE DAG - MEN JAG SPARADE FÖR ATT GE TILL EN BEHÖVANDE KANIN. Lingonen däremot smakade utmärkt, men så har reursmatte själv plockat dem egenhändigt i Sommenbygdens djupa skogar och kokat sylten alldeles själv.

Hej så länge
Sverker

Leg. konspirationsexpert

Jag återkommer så fort jag vet något om husse. SPÄNNANDE

1 kommentar:

  1. Jag måste medge att jag med glädje smaskar i mig päron om jag får en chans, men allt annat i den vägen är kaninmat. Matte är en kanin, så hon får allt sånt där grönt och rött och så.

    SvaraRadera