27 december 2012

Ett trevligt och förståndigt julkort

FINT Så här ska det vara. Massor av glada tomtar som har massor av julklappar till Sverker, som fick alldeles för få på julafton.

Precis så här kan det bli. Betydelsefulla personer överöses med julkort. Jag har bara kunnat ta del av dem som sänds till min resursfamiljs adress.
Jag ska idag visa ett urval för dig av dessa. (Med betoning på ett.)


Det här kortet är så fint. Stiliga tomtar och en vacker text, som skapar förhoppningar om framtida gåvor. Jag är öppen för fler julkort.
Jag hoppas att husse läser detta fina julkort och tar intryck.
Hej så länge
Sverker

Leg. julkortsmottagare.

FÖRSTÅNDIGT Att det här var en riktigt klok brevskrivare. Först förhoppningen om att jag fått många julklappar. Den förhoppningen kom ju på skam. Men sedan en uppmaning att han ska fynda åt mig i USA. Hoppas han tar detta till sitt reparerade, men snåla, hjärta och öppnar sin plånbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar