2 september 2011

Jag är inte mallig

Detta är inlägg 500
Jubileum idag!

Det kan tyckas att jag skulle vara mallig, nu när jag kan fira jämt 500 inlägg. Sådan är inte jag, men visst har jag rätt att höja på nosen. Världens bästa blogg med världens bästa, finaste, tuffaste, modigaste, snällaste och stiligaste hund
Och visst har Egon rätt att titta avundsjukt på mig. Han har ju inte ens en egen blogg. Å andra sidan får han ju vara med i min ganska ofta.
Nu undrar du förstås hur jag ska fira. Ja, det får väl vänta tills husse kommer hem från sin utflykt. Jag ska bjuda Egon också.

Hej så länge
Sverker

Leg. världsbäst

5 kommentarer:

  1. Grattis Sverker. Jag ser fram emot de kommande 500 inläggen./E-beth

    SvaraRadera
  2. Grattis Sverker till så många roliga och fina inlägg. Hoppas du fortsätter länge med dem. Min matte kollar din blogg varje dag./Lotus

    SvaraRadera
  3. Grattis - 500 inlägg är inte illa! Har precis hittat hit (tack vare artikeln i Svensk Jakt)och tycker det är riktigt roligt att läsa i bloggen.

    hälsningar
    Anna med vättarna Yra, Asko och Immer

    SvaraRadera
  4. Wi o Lu och vår matte2 september 2011 kl. 16:08

    Grattis Sverker!! Vi ser fram emot minst 500 kommande inlägg till. Hoppas du blir firad i resurshemmet med nåt gott att äta!

    SvaraRadera
  5. Det kommer nya inlägg hela tiden. Det iktigaste nu är dock hur jag ska firas.

    SvaraRadera