20 april 2011

UFO-fenomen skådat

STARKT LUS Ett starkt ljussken som lös upp himlen över norra Småland och södra Östegötland vållade många spekulationer i går. Paniken var nära. Särskilt i Tranås. En amatörfotograf lyckades med att fånga fenomenet över Tranås.

Vad kunde det vara? Det är inte lätt att veta. UFO-fanatikerna gick i spinn. Hade man fått det ultima beviset på att vi har besökare från andra himlakroppar? Internet överbelastades nästan. Det blev kaos på vägarna som ledde mot det starka ljusfenomenet. Få, om en någon, var en vis man.
Andra trodde sig veta att det kunde vara radioaktivt material, som svarade för ljusflödet och tog skydd bäst de kunde.
Dessa spekulationer skulle ha fortsatt, om inte jag – den smarta västgötaspetsen Sverker – hade funnits. Jag har svaret på gåtan!


Hej så länge
Sverker

Leg. UFO-expert


LYSANDE HUSSE Det varma vädret hade lockat min husse att ta på sig sina shorts. Han har ju inte direkt sprungit på solarium. Hans mycket vita ben, reflekterade den varma solens strålar så ett vitt sken spred sig över hela nejden.

10 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHA, alltså, jag hittade just din blogg och jag bara älskar den xD herregud... Får man länka på fb och tipsa alla man känner ? ÄLLLLÖR ? ;););)

    SvaraRadera
  2. Gärna Molly. Jag skulle bara bli glad!

    SvaraRadera
  3. Hej Sverker, såg att du ville ha en snugglebag! Titta gärna in på vår hemsida www.snugglebag.se
    //Helén

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vilja ha, men husse vill inte betala. Han bor i Småland!

    SvaraRadera
  5. Ett halo,
    om inte bilden är manipulerad vill säga.

    SvaraRadera
  6. Hahaaha! Sverker, du är min idol!

    SvaraRadera
  7. Men ojoj, Sverker är verkligen bäst :D hihi

    Önskar den bäste Sverker (och husse förstås) en glad å finfin påsk!

    /Matte Joanna och Smilla

    SvaraRadera
  8. åh hahahahahahah vad fint!

    SvaraRadera
  9. Vel det gaar an aa lage bilder som ligner paa ufoer med en god PC og et digital kamera og programmer som fotoshop. Men det finnes UFO'er som er ekte, hvor bevismaterialet hentyder til at UFO'en eller UFO'ene er utenomjordiske romskip. En slike sak er Meiersaken i Sveits. Jeg har lavet min egen hjemmeside om den saken Hilsen Nordmann

    SvaraRadera