10 april 2011

Stor fest


I går firade jag, och hela världen, att jag hade haft 10.000 klick på min blogg. Detta firade husse och jag hemma hos Egon. Lite bilder på den mat jag inte fick smaka, kan vara värda att se, så ni också kan bli avundsjuka. Husse åt desto mer av friterad bläckfisk och en väldoftande torskrygg. Dessutom vräkte de i sig något jordgubb – rabarber – vitchokladmouse till efterrätt.
När vi spelade kort (Plump), så fick jag dock vara med och hjälpa resursmatte. Husse förlorade som vanligt.
En i allt trevlig afton, om jag bara hade fått smaka. (Min resursmatte brukar ge mig när ingen ser, men jag tänker inte skvallra om en sådan hemlig sak.)


Hej så länge
Sverker

Leg. jubilar

BLÄCKFISK (friterad)

TORSK (brynt och ungsstekt)

POTATIS (ungsstekt)

HUSSES TALLRIK (välfylld)

KORTKOLL (tre stick begärde jag)

SLUTA (det är din tur husse, lägg ifrån dig kameran och spela ut.)

OSYNLIG (den här bilden när jag slickar chokladmouse finns inte,. så den har du inte sett)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar