20 augusti 2013

Nu tar jag en kort paus

LÄMNAR Högst tillfälligt lämnar jag min plats bakom datorn. Men hav förtröstan. Om bara någon dag är jag tillbaka. Det är väl roligt?

Då min sekreterare (=min husse) håller på att förflytta sig, så är jag tvungen att ta en paus någon dag. Men håll utkik. Förr än du anar, är jag tillbaka.

Hej så länge
Sverker

Leg. extraledig

SOLUPPGÅNG Snart kommer ljuset. Det betyder att snart kommer jag tillbaka, men på ett finare sätt. Sättet du ser på bilden är en soluppgång i Amerika fotograferad med en alldeles för dyr telefon.

8 kommentarer:

  1. Ser framemot att Du snart är åter. Det är tomt utan dina inlägg och kloka funderingar/E-beth

    SvaraRadera
  2. Kan han inte stanna på en plats, din husse?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det också, men han har svårt för sig.

      Radera
  3. Solnedgång på andra sidan Atlanten är ganska vacker, men inget går väl upp emot Sommens solskådespel förståss!
    Btw, tog snuset slut för din husse nu? / Lu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker mina solnedgångar och uppgångar är finare. Dessutom är mina inte sex timmar försenade.
      Om hans snus hade tagit slut, hade jag haft honom hemma nu.

      Radera
  4. Sverker, jag saknar dig! Vad gör du? Ska du kanske ordna kräftskiva? Jag var bjuden på kräftskiva. Fick smaka kräftstjärt och räkor, men jag såg ingen skiva. Hälsningar Tora västgötaspets.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Husse har ju ätit kräftor i USA, så jag blir nog utan. Tyvärr. Husse har en systerdotter som heter Tora. Tyvärr är hon ingen västgötaspets.

      Radera