24 augusti 2012

Idag tar vi en vilodag

PÅTRÄNGANDE Du ser lätt vem som är den skarpaste här. Inte är det den fula franska katten Lucy. Dessutom börjar hon bli lite påträngande. Hon följer mig nästan överallt. Jättejobbigt.

Idag tar vi en vilodag, så det blir bara en ena bild. Där kan du se hur jag får framleva mina dagar numera, med en katt hängande i hasorna. Hur kul tror du att det är att ha en katt ständigt tittande på mig? Jag låtsas inte om henne.
Fast jag vill bara tala om, att hon sover inte i min säng.


Hej så länge
Sverker

Leg. icke kattvän

2 kommentarer:

  1. Alla kan ju se att Lucy är så imponerad av dig Sverker. Hon vill säkert spegla sig lite i din glans. Grannen har också en katta, men hon sitter hela tiden uppe i ett träd eller på staketet och retar mig. Grrrr.....
    Hälsningar från Lotus.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart hon är imponerad av mig, men hon är jättejobbig.

      Radera