20 juni 2014

Jag vill önska alla

En riktigt
GLAD MIDSOMMAR

STILIG En ovanligt stilig västgötaspets (=Sverker) med en ovanligt vacker blomsterkrans i håret.

BORDSMIDSOMMARSTÅNG Ibland kan man göra en midsommarstång att ha på bordet. Den stiliga västgötaspetsen är förstås jag.

MIDSOMMAR Det syns att det är midsommar, eftersom Julia och min Agnes har blomsterkransar på sig. Det har de inte annars. Du ser också en fin midsommarstång. Men finast är jag och min vän Egon, som inte finns mer bland oss.



KANALMIDSOMMAR Ibland kan det vara så att man håller till på kanaler i Frankrike då det är midsommar. Då kan man ordna till det så man har en liten mer symbolisk midsommarstång på båten. Då vet alla att det är midsommar.

5 kommentarer:

  1. Glad midsommar Sverker.Hälsa husse också.

    SvaraRadera
  2. Glad midsommar snygging!

    SvaraRadera
  3. Hej Sverker, hoppas du och din familj har en trevlig och riktigt skön midsommar! Jag fick rikligt med fördisk idag, hoppas du också får det! /Lu

    SvaraRadera
  4. En riktigt Glad Midsommar önskar jag dig, världens bästa Sverker! Hälsa husse och Agnes också!

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket alla. Hoppas ni också hade en bra midsommar. Nu ser vi fram emot julen.

    SvaraRadera