19 maj 2012

Agnes, det är dags att komma hem till Sverker

NATT Idag får du bara se en bild, men det finns en anledning. Om Agnes tittar på min blogg, vilket jag hoppas hon gör, så kan hon se att det är nästan ljust mitt i natten. I den smutsiga storstaden Toulouse har de visserligen massa lampor, men himlen är kolsvart. Dessutom finns det säkert så mycket avgaser, så min Agnes inte kan se några stjärnor. Nu hoppas jag att hon längtar hem rysligt mycket.
Kom hem Agnes. Här får du ljusa nätter utan lampor och stjärnorna syns. Dessutom finns jag här.
Kommer du hem ska jag inte nämna något mer om den stora grinden som attackerade min alldeles nya bil när du körde.
Hej så länge
Sverker

Leg. Agneslängtare


5 kommentarer:

  1. VIlken fin bild. Jag tror Agnes kommer snart, men vem tar då hand om den fula katten/E-beth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Agnes tänker släpa med sig den fula katten till mig.

      Radera
    2. Oj då, hur skall det gå. Nu Sverker får Du visa din goda sida och ta hand om fransmannen. Han klarar sig inte här utan en värdig ledsagare./E-beth

      Radera
  2. Det är en hon – en fransk katta. Jag ska med glädje vägleda henne, så hon kan fly upp i höga körsbärsträdet.

    SvaraRadera
  3. Oj, en katta! Det skall bli spännande att följa denna utveckling/E-beth

    SvaraRadera