20 februari 2011

Rasist – javisst

Nyttig Bäst av alla hundar. Här kommer det minsann inte ut några dvärgmandmaskar. Jag är nämligen en avmaskad, hälsosam, vacker och smart västgötaspets, som heter Sverker.

Man ska inte vara rasistisk säger husse. Jag anser att han har fel. Som västgötaspets vet jag att jag tillhör den absolut mest överlägsna rasen. I dessa hårda tider är det särskilt noga att vara rasistisk.

Det har kommit en farsot till Sverige. Det är invandrade dvärgbandmaskar. Antagligen har de kommit med insmugglade icke avmaskade dvärghundar, som snåla kärringar har köpt på Blocket.

Nu kommer det värsta. Tidningar har haft krigsrubriker att man inte får klappa sin hund, pussa sin hund eller att man inte får ha husse i sängen. Dessbättre gäller inte det mig. Jag är en västgötaspets! Titta bara på bilderna, så ser du vilka det gäller, så du vet vad du ska passa dig för.

Hej så länge
Sverker

Leg. hundrasist


Farliga Insmugglade löjliga vita hundar med ful mustasch.

Farliga Rädda bruna och vita hundar som försöker klättra upp på sina hussar.

Farlig Bruna och skitgråa hundar med hussar som heter Morgan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar