24 februari 2011

Ett kärt besök

Michelle och Diana har åkt hela vägen från Frankrike till Tranås, bara för att hälsa på världens stiligaste västgötaspets.

När jag är ute och åker på mina resor i Europa är det förstås många människor (och hundar) som vill göra min bekantskap.

Några av mina franska bekantskaper bor runt Rodez, eftersom de jobbar där. Jag har varit och hälsat på dem flera gånger. Två stycken av dem Diana och Michelle längtade så mycket efter Sverker så att de åkte ända till Tranås bara för att träffa mig. Igår var vi hemma hos Egon, och då fick de träffa mig igen. Oj, vad glada de blev. Jag blev också väldigt glad.

Dessutom gav min resursmatte mig en bamsig skiva kött. Vid bordet!! Hon är snäll.
Inte nog med det. Egon följde med hem till mig. En riktig toppendag.


Hej så länge
Sverker

Leg. populärhund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar