16 maj 2014

Nu är jag inlagd på sjukhus igen

JOHANNA Det är Johanna som har hand om mig. Hon är glad. Hon är väldigt snäll också. Jag är mer ledsen, eftersom jag tycker synd om mig.

Trots att jag är pigg och glad, så blev jag inlagd på sjukhus igen. Det kan bero på att jag har kräkts upp all mat sedan jag kom hem. Igår och idag ville jag inte äta alls. Inte ens en köttbulle smakade.

Det blev inte så lång vistelse hemma för mig. Jag har ont i magen. Därför kräks jag upp allt jag äter. Det var på den tiden jag åt. Det slutade jag med nästan i går morse. Fast jag kräks ändå.
Nu hoppas husse och jag att de ska hitta felet på mig, så att jag kan repareras.
Fast även om jag kräks, så är jag pigg och glad. Fast jag vill understryka att det är väldigt synd om mig.
Jag hoppas att jag kan komma hem snart, för husse har svårt att klara sig utan min hjälp.

Hej så länge
Sverker

Leg. sjuk

PS Jag tar lite paus, tills jag kommer hem igen. Det är lite svårt att skriva, eftersom jag inte har någon dator med mig på sjukhuset. DS

6 kommentarer:

  1. Krya på dig! Hur det ska gå för husse är nog många läsares största bekymmer./E-beth

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Håller tassarna att du snart kommer hem igen! Hoppas husse reder sig så länge! /Lu

    SvaraRadera
  3. Krya på dig ♥ Puss och kram från mig till Dig och Husse!

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig och husse! Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Bli bra fort.. snälla. Vi, dina fans/bloggläsare och din husse klarar oss utan dig. Vila mycket nu så är du snart tillbaka till din dator.

    SvaraRadera
  6. Krya på dig och bli frisk så fort du kan! Hälsa din stackars husse. Kram från dina fan och trogna läsare Hilda (också västgötaspets) med matte

    SvaraRadera