18 januari 2013

Och vad döljer sig här?

SPINKIG Det är sorgligt att se mig hur spinkig jag är. Jag hade hoppats att husse skulle ta med sig rejält med mat. Jag hade verkligen sett fram emot stora portioner amerikansk skräpmat. Jag får leta förgäves i hans väska.

Svaret på rubriken är inget alls. Jag nosar på fel ställe. Det som inte döljer sig är den amerikanska plaststrumpan som innehåller lämpliga presenter till Sverker.

Som du ser så fick jag alldeles för lite presenter. Särskilt med tanke på hur länge husse var borta och hur han schabblade sig så han fick stanna extradagar. Nu är inte jag den som gnäller i onödan. Särskilt inte när det gäller hur mycket presenter jag får. I detta fall är det dock berättigat. Visst ser det ynkligt ut?
Ännu ynkligare är det med bilder idag, eftersom det lilla kortet som bilderna finns/fanns på är oläsbart. Jag undrar vad husse gjorde i Amerika.
Jag har fått smaka en (1) bit av innehållet i strumpan. Husse är dum. Det var ju jag som fick hela strumpan, sedan tog husse den.

Hej så länge
Sverker

Leg. svältfödd

SMAKPROV Ser du att strumpan innehåller många olika sorters godis? Antagligen är det tänkt så av kreatörerna(=de som slängt ihop julklappen) att man ska välja ut sitt favoritgodis. Sen ska man få massor av just den sorten, Sådab tur hade inte jag, jag får nöja mig med smakproven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar