1 maj 2012

Happy Birthday to my Evan and my Emily

HURRA Emily och Evan har blivit riktigt stora nu. I somras var husse där, och då tog han den här bilden när de var på väg till skolbussen första dagen på terminen.

Idag är det husses barnbarns födelsedag. De fyller 11 år bägge två på samma dag. Det är inget konstigt, med tanke på att de är tvillingar. När de föddes, så var jag nästan ett år redan. Tyvärr träffas vi inte så ofta, för jag bor i Tranås och de bor strax utanför Seattle.
Jag vill dock gärna visa några bilder på dem på deras födelsedag, så du kan se hur snälla de ser ut.

HAPPY BIRTHDAY EVAN AND EMILY FROM YOUR DOG FRIEND SVERKER
I wich I could be with you this special day. (I want to taste your Birthday cake!)


Hej så länge
Sverker

Leg. gratulant


LEDARHUND Redan när Evan och Emily var fyra år, kunde jag ta med dem ut i min skog. De firade julen med mig, förstår du. Ser du att jag visar dem vägen?

MYSSOFFA Agnes och husse åkte minsann till Seattle och firade jul 2006. Jag fick inte följa med. Evan, Agnes och Emily har tagit plats i myssoffan för att titta på barnprogram. Du kan även se ett fult djur, en så kallad katt. Katten heter Boots.

FARFAR I mitten i soffan ser du farfar. Det är han som är äldst. Bildens huvudperson (=jag, Sverker) sitter i min Davids knä (husses son), sen ser du Stephanie, Davids fru och mamma till Evan och Emily, i sitt knä har hon min Evan, sen kommer min farfar och min Agnes med min Emily i knäet följt av min husse och min Per.

PROMENAD När Evan och Emily åkte till Sverige för två år sedan för att hälsa på mig, var det bästa de visste att gå ut och gå med mig. Det var det bästa jag visste också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar