29 april 2012

Tårta till husses ära – men utan husse

SMASKENS Synd att du inte var här – eller inte. Tack vare din frånvaro blev det mer till oss andra.

Hej husse

Resursmatte är alldeles för snäll.
Efter att ha läst min blogg i dag tyckte hon att vi i alla fall skulle baka en födelsedagstårta till dig.
Först var jag väldigt mycket emot, jag tyckte att den uppmärksamhet jag gett dig i bloggen räcker, men sedan hon lovat att jag och Egon skulle få smaka, ändrade jag mig snabbt till att det var en utmärkt idé. Dessutom är ju du i Toulouse och kan inte smaka. Du kan bara se och bli frestad av den, kan jag säga, mycket goda tårtan.

Hej så länge
Sverker

Leg. födelsedagsfirare


”OVILLIG” Jag vet ingen som är så bra att spela som Egon. Han verkar totalt ointresserad av det läckra bakverket. Men du skulle ha sett honom när han åt sin onödigt stora portion … Min portion var som vanligt för liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar