27 april 2012

Husse har träffat fula kattan i Toulouse

JÄTTEFUL Det här åmande åbäket har husse träffat i Toulouse. Det är Agnes katta. Jag hoppas verkligen att husse åkte till Toulouse för att träffa min Agnes och Julia, och att kattan kom med som en oönskad bieffekt.

Precis nyss fick jag ett e-mail från husse. Han har kommit fram till min Agnes. Det innebär också att han har träffat Julia och dessvärre även Agnes fula katt.

Så här skrev husse:

Hej

Nu har jag kommit fram till Agnes. Lagom tills jag kom blev det varmt, det slutade regna och solen kom fram. Vi gick och åt med en gång. Här är resuarangerna så små, så vi fick sitta ute på ett litet torg. Jag åt haj. Agnes och Julia fegade med ravioli. Eftersom inte du var här, så fördiskade Julia min tallrik. I morgon blir det lite bättre här ifrån, eller kanske du gör något själv.

Hälsningar husse
Agnes och Julia hälsar också. Lucy sa inget, men hon kanske hälsar.

Ja, det var allt han skrev. Han skickade bara med en gammal jätteful bild, men det kommer nog nya och bättre.

Vill ni läsa mer om mig så köp Hemmets Veckotidning som kommer snart, snart. Nummer 19 är det jag kommer i. Då blir jag ännu mera kändis (=viktigare).
Hej så länge
Sverker

Leg. husselös


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar