25 augusti 2011

Jag skäms idag

SKÄMS Jag skäms faktiskt lite idag. Allt var ju inte sant igår. Bara sitta och kontrollera vägen faktiskt.

Idag känner jag mig tvungen att ta tillbaka lite av vad jag sade igår. Jag ville ju bara att min husse ska komma hem. Jag ljög ganska friskt, eller ska vi säga: friserade sanningen. Jag vet att det är fult att ljuga, men jag vill ha hem husse!

Jag fick ett mail från USA nyss. Jag tror jag vet vem som skickade det: (Bravegirl).

Dear Sverker,
You are the greatest dog ever! I love your blog and I hope to see more in the future.
I am sorry that you aren't having a good time at home. Hopefully it gets better soon.
Signed.
Your #1 Fan

Sen kom det bilder från husse, som visar maten de har där borta. Husse påstår att det är bara sådan mat han får. Jag trodde de åt hamburgare.
Det är nog husse som lider och längtar efter sin Sverker, mer än vad jag längtar efter honom.
Hej så länge
Sverker

Leg. skämmare


LARVIGT Vem skulle vilja ha ett larvspett till lunch? Inte jag. Stackars husse.

HOPPIGT Visserligen är gräshopparna stiligt upplagda, men äta … Ne tack. Det är inget för mig. Men husse är nog tvungen. Stackars husse.

MASKIGT Nog för att jag skulle kunna sätta i mig riset, men helst inga feta insektmaskar som smakförstärkare. Stackars husse.

BISAK Brödet verkar väl helt ok, men tilltugget. Ägg och bilarver. Det är bättre att låta larverna bli till bin, så de kan göra honung. Stackars husse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar