22 juni 2011

Ett tack från Håkan Juholt

Visst är det roligt när man blir uppskattad för sina insatser av sina medmänniskor? Det kom ett mail från Håkan Juholt i riksdagen till husse. Mer behöver jag inte säga.


Hej Bertil. Kul och välformulerat skrivet. Varmt och humoristiskt. Hälsa Sverker att jag vore tacksam om han kunde sätta av ytterliga några minuter för att ge mig viktiga råd, lite närmare valet.
Håkan

Sänt från mobiltelefon genom riksdagens mobila e-posttjänst


Självklart Håkan. Kommer du till Tranåstrakten, eller att våra vägar råkar korsas någon annan stans, så visst ställer jag upp för dig.

Hej så länge
Sverker

Leg. rådgivare


PS Har du inte läst om när Håkan träffade mig, så kan du läsa om det och se bilderna här. DS

1 kommentar:

  1. Jag är imponerad av din kontakt Sverker evap

    SvaraRadera