9 juni 2013

Jag är som tonåring fortfarande lika fulländad

TJUSIG Bättre än så här kan det knappast bli. Jag är mycket nöjd med denna bild, för att inte tala om motivvalet. Det syns att jag är smart, manlig, vackrast och ödmjuk.

MANLIG Bättre än så här kan det knappast bli. Jag är mycket nöjd med denna bild, för att inte tala om motivvalet. Det syns att jag är smart, manlig, vackrast och ödmjuk.


ÖDMJUK Bättre än så här kan det knappast bli. Jag är mycket nöjd med denna bild, för att inte tala om motivvalet. Det syns att jag är smart, manlig, vackrast och ödmjuk.

Hej så länge
Sverker

Leg. bäst

18 kommentarer:

  1. Vackraste, finaste, klokaste vovven!
    Stort grattis på din stora dag, Sverker, och jättepuss på nosen ♥

    SvaraRadera
  2. Äntligen får man se ditt vackra tonårsansikte! Inte en finne, inte en antydan till fjunmuche, bara dina rena klassiska Västgötadrag. stiligt!
    Ellen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag håller med om att stiligare kan man nog inte se.

      Radera
  3. Vad fin du är Sverker!

    SvaraRadera
  4. Grattis Sverker på din 13-årsdag! Det går jättebra att vara tonåring tycker jag, för det har jag varit nu i snart ett år. Fyller 14 år i juli och precis som du, så blir jag bara vackrare ju äldre jag blir! Hälsningar från vackra Tina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad skönt att höra Tina. Ja, jag tycker nog själv att jag bara blir vackrare och vackrare för var dag.

      Radera
  5. Skönt att höra att du är vid lika god vigör som igår.....man blev ju lite orolig!
    En sak tycker jag mig märka skillnad på. Du har blivit ännu ståtligare!! / Lu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis. Jag tyckte mig se det också när jag beundrade mig i spegeln idag.

      Radera
  6. Grattis Stilige Sverker på din födelsedag, hoppas du får äta så mycket du vill idag! Puss på dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Hittills har det varit lite snålt med maten.

      Radera
  7. Hurra hurra og tillykke til dig Sverker her fra Danmark. Håber du får mange gode år endnu, og meget god mad.
    De bedste ønsker fra västgötaspetserne Glenda og Pipi, og matte :o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, ända från Danmark! Där har jag varit. Tack.

      Radera
  8. Massor med gratulationer och hurrarop på din stora dag Sverker!! Tänk att du blivit tonåring! Hoppas du inte ska bli sådär bångstyrig och omöjlig som tonåringar brukar bli - färga håret svart och börja pierca dig och såna där dumheter. Du är ju redan stilig nog. Hoppas du får en fortsatt fin födelsedag och extragod kvällsmat. Tårtan kanske kommer då? Hoppas det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för gratulationerna. (Jag är redan tatuerad. I örat!)

      Radera
  9. vov vov vov vov, det är hundskånska och betyder grattis till en väldigt ståtlig tonåring, Vilja skickade ett vov också från sin exil i Gästrikland!
    Göran

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Hoppas jag får träffa Vilja snart.

      Radera