20 februari 2013

En morgonpromenad med trevliga bilder

KRITVIT Så här kan det gå när man är så mallig så man tror att man är bättre än kameran. Husse är så mallig. Därför blev det så här (=misslyckat)

Går allt fel nuförtiden? Jag hade idag tänkt mig att vi skulle ta en morgonpromenad idag. Med vi menar jag husse och jag. Vad skulle vara så svårt med det? Promenaden skulle illustreras med lite trevliga bilder som visade mig under morgonpromenaden. Det skulle han väl klara med tanke på vad kameran kostar.

Det första som gick fel var själva tidpunkten. Morgon betyder morgon och inte förmiddag. Där är husse och jag inte överens. Det blev alltså en förmiddagspromenad.
Trevliga bilder blev det inte mycket av. Då husse inte litade på kameran när jag var hos min Per, hade han alldeles manuell inställning. Det fungerade då, men samma inställning fungerade inte idag. Därför är alla bilder väldigt vita. Jag syns knappt. Alltså totalt misslyckade bilder.
Resultatet av dagens övningar är alltså: fel tid och felaktiga bilder. Allt är husses fel.

Hej så länge
Sverker

Leg. husseskeptiker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar