21 december 2012

Dagens ord på rekorddagen

Nu över en kvarts million klick på min blogg

Jag slår nya rekord varje dag, men ibland är det milstolpar som passeras.
Jag blir lika förvånad varje dag att jag inte har fler läsare, men det är inte lätt att hitta den mest skinande guldklimpen i det stora grustag som är Internet.
Men ett stort tack till alla mina trogna läsare, att åtminstone ni har förstånd nog att läsa mina inlägg.




Jag brukar ofta få komplimanger och blir lika generad varje gång. Jag tycker alltid att det finns mer att säga.


Sverker
(2000–)

2 kommentarer:

  1. Jag är så glad att jag har hittat guldklimpen. Utan din blogg vore det inte mycket bevänt med Internet.
    God Jul stiliga Sverker och jag hoppas du får ordentligt med mat i helgen. Ingegerd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns två milstolpar när det gäller Internet.
      1. När min Per gjorde Sveriges första (sjätte i världen) www-sida och den första servern.
      2. När Sverker började blogga för snart två år sedan.

      Radera