25 november 2012

Inget nytt under molnen

JÄRNGÄNGET Det är inte ofta ett järngäng består av en person, men här är det faktiskt så. Det är jag Sverker som du förstår. Lucy är lite mesigare, så hon är väl på sin höjd ett cellstoffgäng. Visst ser vi lite trötta ut?

Idag blir det inte så mycket, eller rättare sagt inget alls. Knappas i alla fall. Men i morgon kommer jag tillbaka. Vi är lite trötta idag kan jag säga.
Husse har tittat på TV blundandes, jag låg och vilade ögonen vid hans fötter och Lucy har legat och sovit både här och där.
Så kan det vara ibland.


Hej så länge
Sverker och Lucy

Leg. utarbetade

4 kommentarer:

  1. Hej Sverker!
    Med all rätt så får man väl vara lite trött ibland. Matte tror att datorn fått sömnsjuka idag.....den är sååå trööög, säger hon. Husse var så trött när vi var på stranden idag, så jag fick hitta på egna aktiviteter som t.ex valla in
    en hel flock kaniner. Ville ju bara leka lite med dem, men husse blev lite småsur, så jag fick inget godis, trotts att jag varit så duktig.
    Ha det så gott så tror vi att alla är lite piggarei morgon.
    Hälsningar från Lotus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har inga kaniner, men harar. Jag får inte valla dem. Lite orättvist tycker jag.

      Radera
  2. Vad har hänt, låter Du Lucy vara med och underteckna i Din blogg?/E-beth

    SvaraRadera